مجموع نظرات: ۰
شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
۰ نفر

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از تعیین زمان  توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان در تمامی دوره‌های تحصیلی در مدارس کرمان خبر داد.

کتاب درسی

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت آموزش و پرورش و همچنین ستاد مبارزه با کرونا هنوز دستوری در رابطه با اجرای آموزش حضوری و یا غیر حضوری دانش آموزان سراسر کشور ابلاغ نکرده‌اند ولی با این وجود طرح واکسیانسیون کادر آموزش استان کرمان و تامین کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید در استان کرمان در دستور کار قرار گرفته است

براساس آخرین تصمیم‌گیرها، اکنون کتاب‌های درسی دانش آموزان در تمامی دوره‌های تحصیلی به شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان ارسال شده و آماده برای توزیع است.

وی بیان کرد: امسال همه کتاب‌ها در مدارس توزیع می‌شود و هیچ کتابی در کتاب فروشی‌ها فروخته نخواهد شد.

اسکندری نسب با بیان اینکه تاکنون ۴۲۰ هزار و ۵۶۰ نفر دانش آموز یعنی حدود ۷۹ درصد دانش آموزان استان کتاب‌های درسی خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده‌اند، تاکید کرد: سایر دانش آموز در اسرع وقت نسبت به خرید اینترنتی کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

وی افزود: دانش آموزانی که تاکنون کتاب‌های درسی خود را خریداری نکرده‌اند تا ۱۵ شهریور مهلت دارند که با ورود به سامانه IRTEXTBOOK.IR نسبت به خرید کتاب درسی خود اقدام کنند.

اسکندری نسب گفت: خرید کتاب درسی نیازمند ثبت نام دانش آموزان در سامانه «پادا» و مشخص شدن مدرسه محل تحصیل آنهاست.

براساس اعلام روابط عمومی آداره کل آموزش و پروش استان کرمان ۲۰ شهریور زمان آغاز توزیع کتاب‌های درسی در استان اعلام شده است.

کد خبر 623116

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha